Hotel front office management / James A. Bardi.
Tác giả: Bardi, James A.
Đồng tác giả: Bling Thị Banh.
Vật mang tin:
Kiểu tài liệu | Thư viện lưu trữ | Ký hiệu phân loại | Trạng thái | Ngày hết hạn |
---|---|---|---|---|
Sách chuyên khảo |
Library Quynh
Thư viện thực hành |
647.94/068 (Xem kệ sách) | Sẵn sàng |
Thư viện: Library Quynh Thoát
641.5959795 Cẩm nang ẩm thực và đặc sản Phú Quốc | 646.7 Bách khoa tri thức gia đình trong cuộc sống hiện đại / | 646.70082 B100T 333 mẹo vặt phụ nữ nên biết | 647.94/068 Hotel front office management / | 647.94068 C521T Customer behavior, emotional labour, and employee’s emotional outcome in hotel industry in Thai Nguyen province | 647.940959731 NH121T Nhân tố ảnh hưởng đến quản trị chuỗi cung ứng xanh tại các khách sạn trên địa bàn Hà Nội | 649.7 E202B Em biết quan tâm, chia sẻ |
Includes bibliographical references and index.
"Hotel Front Office Management uses a human resources approach to cover the unique management and operational challenges in the front offices of today's hotels and lodging facilities. This Fifth Edition continues its emphasis on applying theory and management strategies, as well as providing updated material on select-service hotel front office operation. It addresses the impact of the recession on the hotel business and discusses the impact of social media and guestroom technology on the hotel business and how the Internet is the single most important travel planning and distribution channel in hospitality. There is also new and updated information on environmental and sustainability issues, particularly as it relates to housekeeping topics"-- Provided by publisher.
Hiện tại chưa có bình luận của bạn đọc về tài liệu này.